Ny vecka,-

Ny vecka. ny dag nya tag.
Dunder...TOPPEN fast egentligen baar en dag.
Jag får seriöst ett utbrott...min FÖDELSEDAG hallåååå vad ska jag hitta på?

Igår.
Jahn kom och hämta mig så skulle vi fara o se på film hos Beny som inte hade några bra filmer på sin data.
Så Jahn & jag fick köra o hyra en lille film då...fårgan var vilken? Efter ett tag tog vi The Wrestler.
For tillbaka fick inte igång filmen...så jag höll på att somna..ladda ner ett program så funka de finemangen!!
Helt okej film om man gillar att folka är dum i huvve slåss och mejjar ner sig själv.
Sedan så for jag o Jahn runt lite i ström kolla om de va nå folk ute, kolla vart han bodde eftersom mitt minne är ju så otroligt bäst...sen behövde jag verkligen hem och sova!!
Somna inte förrän runt 1...massa funderingar, något så förvirrad.
Men de som är är väl att det inte är mer än det verkar vara. punkt slut.

kämpa kämpa kämpa åter igen.

Ska dammsuga nu innan bror kommer hem.

PUSSSHEEEEJ   -har mobilen på mig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Visst äre :D

2009-07-19 @ 22:52:26
URL: http://hannastenstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gissa xD

2009-09-11 @ 09:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0