Värme,-

Värmen tar fan aldrig slut. Kallt behöver det inte heller va men sådär högst 24 grader är väl lagomt?

Snart åka o rida igen, blir en barbacka tur..mysmys!
3 dagar kvar på jobbet :))) sen blire ström, spännande med min bror i en 1 rums lägenhet!

Har funderat en hel del över skolan framtiden.
Och jag vill seriöst inte gå kvar på Wången..men är tvungen att göra sista året.
Känns ju verkligen bra...eller inte. Men vad göra. har redan slängt bort 2 år, så varför inte ett till då! (:
Får hoppas att jag får den motivationen jag behöver av alla mina underbara vänner <3
Ni alla betyder!   ...kämpa kämpa kämpa!

i don´t understand..
VARMT

Kommentarer
Postat av: Bollen

Varför vill du inte gå kvar ?! :O

2009-07-01 @ 23:35:56
URL: http://annabollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0