Depp,-

Fy fan, vill inte ha sommarlov.
Eller på sätt o vis har jag inte ens lov.
Jag jobbar. Jag missar ALLT i sommar.
Midsommar - gjorde jag inte ett skit
Lajksjö "festivalen"
Yran
Fäviken - förmodligen? om ingen vill ha med mig? om jag inte jobbar?
Min 18 års dag - vill inte ens fylla 18 för att jag ville göra ngt riktigt kul då men de går ju inte.
Fjällsjömarknaden
Åsele marknaden.
Dunder marknaden
Körkortet hinner jag väl inte ta heller.
Mina vänner hinner jag inte träffa.
Allt missar jag, allt som ajg från början ville hinna med på mitt sista jävla sommarlov.
Och de att alla mina vänner är fördelade över hela sverige gör inte saken enklare!
Vill träffa en spec mycket.
Önskar att jag aldrig skulle ha tagit de jävla jobbet i ström.

fuck this shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0