Hot day,-

Jag måste säga att jag har hunnit med otroligt mycke idag!
-Jobba
-Plugga körkort
-Diska
-Diska hundskålarna
-Städa kaninen
-Springa runt sjön
-Gå ut med hundarna
-Kollar om det fanns ngn klipptid hos frisören
-Städa i hund burn
-Vattna ALLA blommor
-Tvättat
-Sola
-Städa
-Handla
-Farit med Hanna till hästarna laga hagen i hettan med miljonertals KNORT.

Woopy rymde idag, hundjävel, tog en springtur igenom hela bondevägen och hon e inte dne lättaste att få fast heller.
Sen cykla jag o Hanna till hästarna, fixa och greja där, lagade hagen slog ner stolpar osv. VARMT. Lagomt brun nu.
Genom blöt av svett sen, fy fan. Kom hem vattna hos hundarna, kolla på tv, åt MAAT som alltid annars.
Sedan så for jag hur som ut o sprang, runt sjön va aknde va 4 km? De va då ett tag sen, och FY FAN va härligt, även att jag orka springa hela utan paus, och på slutet ett dopp i sjön, riktigt jävla härligt UNDERBART!
Man känner sig som en helt ny människa efter :) 
Kollat på film nyss, ska väl sova antar jag as trött, jobb imorrn sen äre heeelg.
Men vad ska man hitta på? Ingen har tid att hitta på nått juuu!
Sitta hemma själv då, hade velat fara till Lajksjöfestivalen men ingen vill följa.
Party sugen som faan. Åh damp.

yeye, godnatt gott folk hör av er om nån vill hitt på nått???
Eller bara höra av sig för o va trevlig? :))))

pusssheej
även att nu mera är jag BLOND. Nått år sen man va de.


Kommentarer
Postat av: Anna

sexi lady !

2009-06-25 @ 22:52:42
URL: http://annabollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0