kännslor,-

..Man kan varken gömma sig för dom, springa iväg för dom eller bara stänga av dom!

Idag då. Så har jag bara solat mest..även städa lite och läst till körkortet.
Fixat bort den hemska utväxten på håret. Sen så for jag te Hanna! :) Blev bjuden på tacos, mycke gott plus att man slipp ju laga mat själv då också! Göttt. Nyss ringt mor o far i tyskland. Så sitter jag och väntar på att jag o Hanna ska fara till stallet, sen fiska med bätte spö och lina och drag så ska vi ta dom jävlarna!!

Jobb imorrn känns lockande, nepp. Tycker inte om små virriga barn som pratar massa konstig och hänger i en.
Men vad gör man inte för pengar?

Vare o fiska nu, verkar som turen är med mig lite halvt iaf.
Fick 7 fiskar, aborrar som vi satt tbx, o en gädda äckel jävel som jag hatar o slängde i skogen.
Hanna fick ingen.
Duscha o sova nu.


pusshej

(lite lagomt brun sådär :) )
...life is life...

Kommentarer
Postat av: Malin

Slängde äckeljävel-gäddan i skogen XD

2009-06-21 @ 22:31:05
URL: http://malinpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0