Ny klippt!,-

Klippt mig idag, lika nervös som alltid, hatar frisörer, fobi med andra ord.
Men se där jag blev nöjd, för första gången i mitt liv, när jag gick från en frisör hade jag inte kännslan att jag ville gråta.
Toppa mest bara, sådär 5 cm.
Dagen har varit lugn, vart väldigt trött efter en natt med lite sömn, hatar värmen.
Handla efter frissan, kom hem och hörde att brandlarmet var igång, världens panik trodde seriöst de brann..
Men fel alarm...sen var probelmet hur dödar man ett brandlarm?
Hitta fan inte batterierna först så jag gömde den under kudden noch ringde mor o far min och dom bara skratta åt mig. Tack, man kan inte alltid vara smart!

 samma frilla som för nått år sen!

Kommentarer
Postat av: ANna

snygging där !

2009-06-30 @ 18:45:25
URL: http://annabollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0