Ren otur,-

Herrejävlar. Tog en runda runt sjön, såg fiskarna hoppa i masssssor.
Så tänkte jag att jag skulle fiska, skynda mig hem kolla så jag har allt, sen ner till turistbyrån för o köpa fiskekort, men närå, STÄNGT! Skit! ...
Och jag har verkligen ingen plan B vad man kan göra ikv!
Förslag????

Happ, blev fiske ändå. Med Jörgen, Ingrid, Oskar, Zed och Sebbe.
2 stooora verkligen stora fiskar hade jag på kroken men fan så gick linan av precis när man skulle dra upp dom.
För tunn lina, farsan som sa jag skulle ta de spöt, tack! Tappa 4 drag och 2 fiskar med 2 av dom dragen sen gav jag upp.
Nytt försök imorrn kanske. Lagomt less but life goes on som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0